Insändare Månadens fråga
Artikel från gamla Hotellrevyn.se

”En idealisk gäst lyssnar”

En bra gäst kommunicerar med personalen, tycker signaturen Linda.

Publicerad 19 april 2010

En idealisk gäst lyssnar! Lyssnar på vad för dem är nödvändigt att veta, inför en kommande uppgift som de står inför. De avbryter inte heller, eller pratar i mun på mig. En bra gäst framför sina synpunkter på plats, där och då. Inte efteråt, när allt är över. En medveten gäst framför också sina synpunkter när något är bra, trevligt, rent eller gott. När förväntningarna blev uppfyllda.

Den här artikeln är från Hotellrevyns tidigare webbplats. Därför kan det till exempel saknas bilder eller finnas länkar som inte fungerar.

Fråga om jobbet.
99
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

@hotellrevyn

Vi finns där du finns
Fråga om jobbet.
99
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

Nyheter från Hotell- och restaurangbranschen.

Varje vecka, direkt i din inbox. Hotellrevyns nyhetsbrev.
Jag godkänner att Hotellrevyn sparar mina personuppgifter. Läs mer här