Insändare Månadens fråga
Artikel från gamla Hotellrevyn.se

”Det finns bara drömgäster”

"Professionell" tycker att man inte ska tänka på drömgäster och mardrömsgäster.

Publicerad 20 april 2010

Alla som delar upp gästerna i bra och dåliga förstör för sig själv och restaurangen. Alla gäster ska behandlas som drömgäster, punkt slut.

Den här artikeln är från Hotellrevyns tidigare webbplats. Därför kan det till exempel saknas bilder eller finnas länkar som inte fungerar.

Fråga om jobbet.
101
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

@hotellrevyn

Vi finns där du finns
Fråga om jobbet.
101
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

Nyheter från Hotell- och restaurangbranschen.

Varje vecka, direkt i din inbox. Hotellrevyns nyhetsbrev.
Jag godkänner att Hotellrevyn sparar mina personuppgifter. Läs mer här