Insändare
Artikel från gamla Hotellrevyn.se

Hur håller ni servicenivån?

Hur gör ni där ut för att hålla humöret uppe? undrar signaturen Service for life.

Publicerad 3 november 2011

Vad är trixet att hålla gnistan uppe? Tänk att det varit högre beläggning än vanligt de senaste veckorna. Stora bokningar, stora volymer människor flyter förbi dig varje dag. Samma frågor, samma kommentarer, samtidigt hinns inte små pauserna med (när de behövs som bäst). Så min fråga är: Hur gör ni där ut för att hålla humöret uppe? För att hålla er bästa servicenivå igång när man börjar bli lite folktrött? Det skulle jag gärna vilja höra tips på. 

Den här artikeln är från Hotellrevyns tidigare webbplats. Därför kan det till exempel saknas bilder eller finnas länkar som inte fungerar.

Fråga om jobbet.
99
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

@hotellrevyn

Vi finns där du finns
Fråga om jobbet.
99
Vanliga frågor besvarade om allt från arbetslöshet till matavdrag.

Nyheter från Hotell- och restaurangbranschen.

Varje vecka, direkt i din inbox. Hotellrevyns nyhetsbrev.
Jag godkänner att Hotellrevyn sparar mina personuppgifter. Läs mer här